Conditii de returnare
Returnarea produselor
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 7 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de emal: fabrica_de_extensii@yahoo.com sau la tel 0755.671.440 / 0764.064.153
Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
FABRICA DE EXTENSII isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalajul original, accesorii etc. pentru readucerea lor la starea initiala sau taxe administrative de manipulare/ambalare initiala, pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea produsului. Prin acesta cale va informam ca ne dorim sa fim un magazin online ceea ce inseamna ca majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Este decizia d-voastra cum doriti sa intrati in posesia produsului comandat.
In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul trimiterii mailului de returnare, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.
Returul produselor:
- se poate face doar prin firma de curierat URGENT CURIER
- produsele returnate trebuie sa fie vandabile, perfect intacte, in ambalajul original, nedeteriorat, si care se prezinte sigiliul auriu (acesta atesta faptul ca produsul nu a foast probat),iar in cazul cozilor de par, trebuie sa fie prezenta legatura din plastic care tine produsul legat (sigilat) de ambalaj
- produsele se returneaza impreuna cu accesoriile primite, cu bonusurile sau cadourile oferite, si neaparat insotite de documentele de achizitie
- nu se accepta retur produse probate , fara sigiliul auriu, purtate, tunse, vopsite, sau care prezinta alte semne de deteriorare, sau probare, din motive de igiena si sanatate!
- piesele clip-on , mese separate, sunt singurele care nu pot fi schimbate/returnate din motive stricte de igiena si de sanatate.
Pentru alte detalii consulati si rubrica TERMENI SI CONDITII
Cosmetice
-
cu eticheta originala;
-
cu toate accesoriile aferente;
-
fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
-
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi
-
sa fie sigilate
Aparate
-
cu eticheta originala;
-
cu toate accesoriile aferente;
-
cu certificatul de garantie, in original;
-
fara urme vizibile de deteriorare;
-
fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
-
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
S.C ROYAL HAIR S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.
Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre noi sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre Fabrica de Extensii, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.